X
אנא בחר את גודל הפונט הרצוי:
X סגירה
 

10 טיפים לשמירה על הדיאטה באירוע

איך שומרים על דיאטה באירועים

לא מספיק שאנחנו בוחנים כל ביס הנכנס לפינו ושוקלים את עצמנו בכל רגע נתון בכל יום בחיינו, נופלים עלינו הזמנות לחתונות, חנוכות הבית, ברית מילה ושאר האירועים שממש מאיימים לחרב לנו את הדיאטה. מה לעשות? איך לשמור בזמן אירוע על דיאטה?

פעם עוד היה אפשר להתעלם מהרי הבורקסים והעופות השמנוניים, ולצאת מהאירוע כשמצפוננו חלק, אבל היום מבחר מנות הגורמה המפונפנות המוגשות באולמות האירועים מהווים פיתויים הגובלים בהטרדה. אז יחד עם שאר ההכנות לקראת האירוע: בחירת הביגוד וקניית מתנה, הכניסו גם את ההכנה המוקדמת לשמירה על הדיאטה.

טיפים לשמירת הגיזרה גם אל מול האוכל הטעים

אז אם לא השכלתם עדיין להפנים שדיאטה היא צורת אכילה שפויה ואם עדיין קיים חשש שבאירוע תיסחפו באכילה מופרזת שעלול לשבור את כל ההישגים שהגעתם במהלך הדיאטה, הנה כמה פטנטים שניתן לאמץ:

מדלגים על ארוחה כדי לאכול באירוע?

הימנעו מטעות נפוצה של אנשים רבים שעל מנת "לחסוך" בקלוריות, מדלגים על ארוחת צהריים. להיפך, אכלו ארוחת בוקר שמכילה את כל המרכיבים התזונתיים (לא לשכוח ירקות) וארוחת צהריים קלה. בנוסף שתו המון מים במשך כל היום.

משהו קטן לקיבה

לפני הכניסה לאירוע, אפילו עוד באוטו, איכלו תמר או פרי וכך עד שתגיעו לאוכל כבר תחושות שובע קלה תעלה בקיבתכם וכך תרגיעו את הבטן מתחושת רעב ומסכנת אכילה מופרזת.

סיבים תזונתיים

לדיכוי הרגשת הרעב ולזירוז העיכול ניתן לקחת סיבים תזונתיים חסרי טעם וריח המתמוססים בקלות אף במשקאות קרים, וכדאי לצרוך כאלה במהלך יום האירוע ובכלל ממומלץ צרוך אותם בכל ימות השבוע כחלק מתפריט הדיאטה.

בגדים צמודים

אין תחושה יותר מדכאת שהבגדים שאתם כל כך אוהבים כבר לא עולים עליכם יותר. לכן לשם תזכורת למשימת ההרזיה הצפויה לנו, מומלץ ללבוש בגדים צמודים.

אלכוהול, לא תודה!

התחילו את האירוע בביקור בבר המשקאות. התעלמו מהאלכוהול ה"כבד" בקלוריות ושתו לפתיח כוס או שתיים של מים, סודה או משקה דיאטטי. מאוחר יותר במהלך האירוע אפשר לצרף מעט יין יבש בשביל המצברוח.

צורת ההגשה מזנון פתוח?

בחרו במנות שהכי נראות לכם וקחו דגימה, זה מספיק כדי להפיק הנאה מהאוכל ולספר לחבר'ה. ותרו על מנות שהן בעדיפות שנייה עבורכם. אל תעמיסו על הצלחת כמנהג הנופשים ב"הכול כלול". גם ערימות סלטים בכמויות של דוכן פלאפל על צלחתכם לא יעשו עם גזרתכם ועם תדמיתכם חסד. זכרו: ברוב המקרים הירקות התמימים למראה שוחים ברטבים עשירים בקלוריות.

יש דיאטה יש חברים

הגענו לחלק הטעים של הארוחה שבה מגיעים הקינוחים, חשוב להגיד כי אם אתם יכולים לוותר על קינוח עדיף בכך ואם לא בחר מבין הקינוחים באלה המבוססים על פירות. תמיד תמצאו שותפים לדיאטה והציעו להם להתחלק אתכם במנה. גם אם לא מצאתם שידוך, קפה ללא סוכר או מומתק בממתיק דיאטטי.

איכלו לאט

גם אם מוסיקה רועשת מנוגנת ברקע, פיצחו בשיחות ידידותיות עם שכניכם לשולחן ואם זאת יהיו מרוכזים בכמות האוכל שנכנסת לפיכם. השתדלו לאכול לאט לאט. אם האירוע בנוי כמסיבת קוקטייל, לכו וחפשו מכרים נשכחים. כך תשכחו להתמסר לבליסה.

עצבנים או עצובים

אם בני משפחה מעצבנים או החברה שאתם ברוגז איתה מזה שנים נקרים על דרכיכם, נסו להתחמק או לא לקחת ללב. מתח נפשי יגרום לכם לאכילה בלתי מבוקרת.

הכי חשוב ליהנות מרחבת הריקודים

מצאתם חברים, בני משפחה או מחזרים? צאו וענטזו על במת הריקודים. כך תפסידו קלוריות. תשתתפו בשמחת בעלי השמחה ובשמחתכם שלכם על כי התגברתם על היצר הרע והפגנתם נחישות וגבורה בשמירה על המשקל.

 

כתבות שאולי יעניינו אותך


המלצות ותגובות
כותרת:
שם:
תוכן:
אנא הזן את המספר מאה עשרים וארבע:
מזמינים וחוסכים