X
אנא בחר את גודל הפונט הרצוי:
X סגירה
 

5 טיפים להרזיה מהירה בלי מאמץ

להוריד שומן ללא מאמץ

ישנם עשרות סוגים של דיאטות, החל מדיאטת חלבונים עד דיאטת מיצים טבעיים. אצל מרבית מהאנשים הרזיה אינה דבר פשוט כלל, לכן מצאנו לכם חמישה טיפים שווים במיוחד שיעזרו לכם להפחית בכמויות האוכל שאתם צורכים, שהמשמעות להפחית את כמות הקלוריות שאתם אוכלים שהתוצאה מכך "יישרף" לכם השומן העודף...

 

5 טיפים להרזיה מהירה בלי מאמץ

לאכול ארוחות קטנות לפני ארוחות גדולות

בכל יום אנחנו אוכלים שלוש ארוחות גדולות, ארוחת בוקר צהריים וערב. אם נאכל רבע שעה לפני כל ארוחה פרי קטן נקטין את כמות המזון שאנחנו נאכל בארוחה הגדולה ב- 20 אחוז.

בזמן אכילת הפרי לבין הארוחה הגדולה, הפרי שמכיל כמות גדולה של פרוקטוז (חד סוכר) נספג במחזור הדם ומעלה את רמת הסוכר בדם. הסוכר בדם מגיע למרכז הרעב והשובע במוח שמעביר אותות שיש מזון בגוף כתוצאה מכך הגוף משדר תחושת שובע, וכך רבע שעה אחרי אכילת פרי כאשר תאכלו ארוחה גדולה כמות האוכל שתאכלו תקטן בערך ב -20 אחוז. כך בתוך שבועות ספורים תורידו במשקל ותרזו מהר מבלי להרגיש אפילו.

סיבים תזונתיים

מחקרים רבים מראים כי חיוני לאדם בממוצע לצרוך בין 25 ל- 30 גרם סיבים תזונתיים ביום. סיבים תזונתיים הם אחד הדרכים להרגשת תחושת שובע לאורך כל היום. הסיבים התזונתיים מגיעים לקיבה, סופחים נוזלים ומתנפחים. כתוצאה מכך קולטנים שעל גבי הקיבה משדרים למרכז הרעב והשובע במוח שהקיבה מלאה באוכל באמצעות ההורמון גרלין וכתוצאה מכך תיהיה תחושת שובע. רצוי לצרוך לפחות פעם ביום סיבים תזונתיים. מחיר הסיבים התזונתיים זול וחבילה יכולה להספיק לאורך זמן.

פחות פחמימה - יותר חלבון

דרך נוספת להורדה בכמות הקלוריות שצורכים היא לאכול פחות פחמימה שהיא תפוח אדמה, אורז, בטטה וכדאי לא לאכול פסטה או פתיתים מכיוון שמכילים קמח חיטה שהערך הגליקמי שלו גבוהה במיוחד. במקום, יש לאכול יותר עוף שמכיל הרבה חלבון ופחות קלוריות מאשר הפחמימה, רצוי בכל ארוחה להוסיף לפחות שני סוגים של ירקות.

לאכול לאט 

לכולנו קרה שאכלנו ארוחה גדולה וארוכה ולא הצלחנו להכניס אפילו עוד ביס לפה... במיוחד בשבילכם סוד גדול וחשוב מאוד שהרבה לא יודעים הוא שלאחר 20 דקות מהרגע שהתחלנו לאכול מגיע תחושת השובע. במהלך ה- 20 דקות מתחילת הארוחה מתפרקים חלק מהסוכרים שבמזון וכתוצאה מכך עולה רמת האינסולין במחזור הדם שגורם לתחושת שובע. לכן אם תאכלו לאט, תאכלו פחות עד תחושת השובע וכך תורידו כמות אוכל נכבדת מהאוכל שאתם אוכלים.

תה ירוק אחרי הארוחה

במחקרים העולמיים האחרונים הוכח יעילותו של תה ירוק על מטבוליזם (חילוף חומרים) בגוף , בנוסף לכך הוכח כי תה ירוק ממריץ תהליכי הרזייה. מחקרים נוספים מוכיחים גם, שבזכות רכיב ה- EGCG שנוגד חימצון , עוזר גם להוריד כולסטרול בדם ומונע מחלות קשות כמו אלצהיימר, פרקינסון וסרטן.

לקנייה של תה ירוק המתאים להורדה בשומן לחץ כאן >>

לסיום, רצינו להגיד לכם שאם תיישמו את 5 הטיפים, בתוך זמן קצר מאוד תוכלו להוריד כ – 20 אחוז מאוכל שאתם צורכים "ולשרוף" לא מעט שומן שיש לכם בגוף וכל זה אפילו מבלי להתאמץ בכלל. כמובן שילוב של ספורט כמו קפיצה בחבל, ריצה או אימון במכון כושר יכול להביא לתוצאות גדולות אפילו יותר...

 

כתבות שאולי יעניינו אותך


המלצות ותגובות
כותרת:
שם:
תוכן:
אנא הזן את המספר ארבע מאות חמישים ושש:
מזמינים וחוסכים