X
אנא בחר את גודל הפונט הרצוי:
X סגירה
 

מועדוני כושר ובריאות

מדריך להרזיה וספורט

כמעט כל אחד ואחת מאתנו שואפים לגוף חטוב יותר או רוצים להשיל כמה קילוגרמים, אחרי הכל מי לא חולם בסתר ליבו מדי פעם על חופשה של מבצעים באילת הכל כלול שבה יוכל להתפאר בגוף החטוב שלו או בדיאטה החדשה על חוף הים?

אבל למרות החלומות, אורח החיים המודרני מותיר לנו זמן מועט לפעילות גופנית יום יומית ולעיתים אף גורם לנו לפתח הרגלי תזונה שאינם בריאים ואינם נכונים.

פעילות גופנית סדירה, תוך כדי שימוש במועדוני כושר ובריאות בשילוב עם הרגלי תזונה נכונים מהווים דרך נהדרת, לא רק לרדת במשקל ולחטב את הגוף, אלא גם לשמר את ההישגים שלכם ולא להעלות חזרה במשקל.

מדוע למעשה חשוב לבצע פעילות גופנית באופן סדיר?

פעילות גופנית היא בעלת חשיבות רבה, לא רק לחיטוב הגוף, אלא גם לשמירה על הבריאות, לשימור הגמישות והיכולות המוטוריות, לסיבולת לב ראה וגם לשמירה על משקל נכון. שילוב של פעילות גופנית סדירה ותזונה נכונה הוא גם בעל חשיבות רבה לבריאות הנפש. למרות ריבוי הדיאטות והשיטות המיוחדות שאמורות לסייע להשיל קילוגרמים רבים תוך זמן קצר, מחקרים מוכיחים כי רק שגרה יום יומית של פעילות גופנית בשילוב עם מנהגי תזונה נכונים יכולים להביא לתוצאות ארוכות טווח.

מועדוני כושר ובריאות

אם נחזור לעובדה כי שגרת החיים העמוסה מקשה עלינו את קיומה של פעילות גופנית סדירה, מועדוני כושר ובריאות מספקים מסגרת שבה ניתן לשלב את האימונים ולקבל הדרכה כחלק מן השגרה היומית וגם בשעות אחר הצהרים והערב לאחר שעות העבודה. מרבית מועדוני הכושר מעסיקים מדריכים מקצועיים שעברו מסלול לימודים מקצועי ויוכלו לסייע לכם בפיתוחה של תוכנית אימונים ותזונה אישית. 

תחילת תוכנית האימונים 

כאמור, כמעט כל מועדוני הכושר והבריאות האיכותיים ימנו עבורכם מדריך אישי שיסייע לכם בבחירת תוכנית האימונים והתזונה המתאימה לכם. חשוב לציין כי לפני תחילת הפעילות יש לבקר אצל רופא המשפחה ולקבל ממנו אישור רפואי המתיר את תחילתה של תוכנית האימונים והמעיד כי אין בעיות בריאותיות שיכולות למנוע מכם להתחיל בפעילות. בשעת התחלת הפעילות בחדר הכושר ידריך אתכם המאמן האישי שלכם לגבי שימוש נכון במכשירים השונים.

חשוב מאוד להישמע להוראות ולא להפריז בביצוע התרגילים. יש לזכור כי חזרה לכושר היא תהליך הדרגתי וכי גם ההגזמה עשויה להיות מסוכנת. עם תחילת האימונים חשוב לזכור את חשיבות ההתמדה. רק ביקור בחדר הכושר מספר קבוע של פעמים בשבוע וביצוע מדויק של תוכנית האימונים שיצר עבורכם המדריך האישי שלכם יביאו לתוצאות טובות.

שילוב של תזונה נכונה ותוכנית אימונים

כאשר עוסקים בפעילות גופנית במסגרת תוכנית אימונים יש לשלב בנוסף לפעילות הגופנית תזונה נכונה. אומנם נכון שמדריך הכושר שלכם יוכל לסייע לכם גם בעניינים הקשורים לתזונה, אולם מומלץ לבקר אצל דיאטן או דיאטנית.

דיאטן טוב יוכל לסייע לכם בפיתוח הרגלי תזונה נכונים תוך כדי בדיקה של הרקע הרפואי שלכם. שוב, חשוב לזכור כי גם בהרגלי תזונה וגם בפעילות גופנית יש לשאוף לפתח הרגלים קבועים. דיאטות זמניות ותקופות קצרות של אימונים לא יוכלו לתת לכם תוצאות ארוכות טווח ולרוב יובילו רק לתסכול ולהחרפת הבעיות. 

 

כתבות שאולי יעניינו אותך


המלצות ותגובות
כותרת:
שם:
תוכן:
אנא הזן את המספר ארבע מאות חמישים ושש:
מזמינים וחוסכים