X
אנא בחר את גודל הפונט הרצוי:
X סגירה
 

9 היסודות לחיים טובים ובריאים

לעשות את המעט על מנת להיות בריאים

אנשים רבים רוצים להיות בריאים וחזקים אך אינם משקיעים מאמץ על מנת לשפר את איכות החיים שלהם המתבטאת באכילת אוכל טעים, אוכל בריא, שמירה על היגיינה אישית ובכך לחיות באריכות ימים ללא מחלות מיותרות.

 

9 היסודות לחיים טובים ובריאים

היגיינה עצמית

שימרו על היגיינה עצמית, דאגו לשטוף את ידך כמה פעמים ביום, ובמיוחד לאחר כל ביקור בשירותים, כך שמצד אחד תהיו נקיים ומצד שני לא תדביקו אנשים אחרים במחלות מיותרת. הצואה שלנו מכילה מחלות רבות אשר הגוף פולט בצואה, במיוחד כאשר אנו משלשלים יש סיכון להדביק אנשים ולאחר מכן הם ישלשלו גם.

שיניים בריאות

צחצח שיניים פעמים ביום ואפילו רצוי לאחר כך ארוחה, צחצוח השיניים שומר על בריאות הפה, החניכיים, השיניים, מונע עששת, ומונעת התרבות חיידקים בפה הגורמים למחלות מיותרות.

אמבטיה בכל יום

רחץ את גופך לפחות פעם ביום, במשך היום האבק שנמצא באוויר חודר וסותם את הנקבוביות בעור כתוצאה מכך העור והגוף מזדהמים. בנוסף חלבונים היוצאים עם הזיעה מתפרקים על ידי חיידקים וגורמים למחלות עור שונים ולכן חשוב מאוד להתקלח על מנת למנוע מחלות עור מיותרות.

סוכר! לא ולא

הימנעו מלאכול סוכר לבן ומוצריו (לחם, שתיה ממותקת, ממתקים, סוכר לבן, מוצרים תעשייתיים וג'אנק פוד), הסוכר הלבן מתפרק מהר בגופנו בגלל הערך הגליקמי הגבוהה שלו, פוגע באיזון הסוכר בדם, בעיות בחשיבה וזיכרון, גורם לתחושת רעב והשמנת יתר.

סיבים תזונתיים

אכלו פירות וירקות חיים מבלי לקלפם, אכלו אורז מלא, קטניות בעלי הרבה סיבים תזונתיים, ושיבולת שועל. סיבים תזונתיים ידועים במניעת מחלות רבות והכי חושב סיבים תזונתיים מביאים לתחושת שובע.

שותים רק לפני האוכל

הימנעו משתיה בזמן האוכל, שתו לפני האוכל ושעה לאחר הארוחה. שתיה לפני הארוחה ממלאה את הבטן וגורמת לתחושות שובע ולכן ממומלץ לשתות לפני הארוחה, שתייה לאחר הארוחה ובזמן הארוחה גורמת להתנפחות הקיבה ומתיחת הקיבה הגורמת לעלייה בכמות המזון שאנו צריכים לצרוך.

מצבי רוח משתנים

אל תתרגזו ותתעצבנו, זה לא שווה, תיקחו הכל ברוח טובה ותסתכלו תמיד על חצי הכוס המלאה, השלווה היא חוק ברזל לחיים ארוכים וטובים. תהיו שמחים מלאי חיות וחיוניות, חיים רק פעם אחת, צחקו ובכו, תנו לרגשות שלכם להתפרץ, בכי זה לא דבר רע. אם זאת מחקרים רבים מראים כי יש קשר ישיר בין מצבי רוח לאכילה מופרזת והשמנת יתר.

תעשו ספורט וכיף

תתחילו להתעמל, תלכו לפחות חצי שעה כל יום, תפנקו את עצמכם לכו לים ותעשו הליכה על קו החוף אל מול שקיעה עם בריזה מרעננת או תלכו לבריכה לשחייה קלה ונעימה , ואפילו פנקו את עצמכם באיזה טיפול קוסמטי, או ספא שייתן לכם הרגשה טובה על הלב.

הימנעו סיגריות

הימנעו מעישון, סיגריות הם אחד הדברים הגרועים ביותר לבני האדם ,מעבר לנזקים הבריאותיים של הסיגריות בהם מחלת הסרטן ועלייה במשקל בשל תאבון יתר, הניקוטין הוא רעל מסוכן שמזיק לגופינו, פוגע במערכת הנשימה, מערכת כלי הדם , הלב וגורם להתמכרות קשה לסיגריות.

 

כתבות שאולי יעניינו אותך


המלצות ותגובות
כותרת:
שם:
תוכן:
אנא הזן את המספר ארבע מאות חמישים ושש:
מזמינים וחוסכים