X
אנא בחר את גודל הפונט הרצוי:
X סגירה
 

8 טיפים - לטוס לחו"ל מבלי להשמין

לטוס לחו״ל בלי להשמין

מחכים לחופשה שלכם בחו״ל ? מרבית האנשים שטסים לחו״ל אוכלים יותר מהשיגרה, מתפתים לאוכל עשיר בפחמימות וסוכרים. שפע האוכל המסורתי שקיים במדינות כמו הצ'יפס המפורסם באמסטרדם או הפיצה והפסטה באיטליה, השניצל בוינה ועוד.

במיוחד בשבילכם רצינו לתת טיפים איך להנות גם מהאוכל המקומי, אך אם זאת לשמור על תזונה בריאה ומאוזנת וכך לחזור הביתה כאשר לא עליתם במשקל אלא שהורדתם משקל.

8 טיפים - לטוס לחו"ל מבלי להשמין

להימנע מנסיעה באוטובוסים ורכבות

הטיפ הכי חשוב הוא ללכת כמה שיותר , כמה שתלכו יותר תשרפו יותר קלוריות (בין 350 ל- 500 קלוריות בשעה) , תרוקנו מאגרי הגליקוגן וכך תשרפו שומן. אם ההתלבטות שלכם היא בין לנסוע באוטובוס שתי תחנות או ללכת ברגל התשובה ברורה, לכו ברגל !!

לאכול הרבה ארוחות קטנות

אתם יכולים לנצל את הטיול על מנת לשרוף הרבה קלוריות ולאכול פחות קלוריות. חשוב לאכול ארוחת בוקר מזינה ובריאה ולאחר מכן, לאכול פרי או ירק בין הארוחות וכך תישארו שבעים עד שעות הצהריים בהם תשלבו ארוחה שתשביע אתכם עד הערב ובשעות הערב עוד פרי או שקדים/אגוזים.

בנוסף, כדי ליהנות מהאוכל המקומי תקציבו לעצמכם מאכל אחד ביום שאותו אתם רוצים לאכול וכך לא תתפרעו באוכל לא בריא ולא מזין.

יוצאים בערב לשתות

כשיוצאים לבילוי בערב כדאי לשתות במידה, הסתפקו בבירה אחת או בצ'ייסר וללא שתייה ממותקת, אלכוהול הוא ממזר מכיוון שמכיל כמות גדולה מאוד של קלוריות. לכן אם אתם מתכננים לשתות הקציבו לכם שתיה אחת. בנוסף לכך הימנעו משתיה של משקאות ממותקים במהלך היום ונסו לאכול במקום תמר אשר גם יעורר אתכם וגם בריא ממשקה ממותק.

אוהבים בתי קפה ?

כולנו אוהבים בתי קפה ומסעדות אבל זה לא אומר שאנחנו צריכים לעצור בכל אחד מהם... ואם בחרתם בהתרעננות הקפה, אי אפשר לוותר על העוגה ליד הקפה. בהתרעננות קפה הבאה הסתפקו בקפה בלבד ללא המתוק ליד.

לשתות קפאין זה חשוב

קפאין מעכב את פירוק אדרנלין שהוא הורמון הגורם להעלאת דופק, עליה בלחץ דם, הרחבת כלי דם, התכווצות כלי דם במערכת העיכול. בקיצור קפאין גורם ליותר אנרגיה, עוזר בשריפת שומן, וגורם לתחושות שובע. לכן כדאי לשתות קפה ואפילו לשתות בתחילת יום משקה מיוחד קדם פעילות גופנית, המכיל כמות גדולה של קפאין.

לקניית משקה קדם פעילות גופנית במחיר זול לחץ כאן >>

לקחת סיבים תזונתיים

סיבים תזונתיים חשובים לתזונה היומית. היא מביאה לתחושת שובע ומנקה את מערכת העיכול, שמדברים על טיול בחו"ל חשוב לצרוך סיבים תזונתיים על מנת להרגיש תחושת שובע.

לא להתפתות לאוכל רחוב

אוכל הרחוב הוא באמת מפתה וניראה טעים, ולפעמים הוא רק ניראה טעים אך לא כך הדבר. אוכל רחוב לרוב הוא אוכל מטוגן, המכיל כמות רבה של סוכרים וקמח לבן. אוכל זה אינו בריא כלל ולכן רצוי להימנע מלגעת בו ולאכול במסעדות איכותיות ובריאות. למרות זאת, כדאי לבחור מנה אחת של מאכל רחוב אשר ימלא ויספק את החשק למשהו טעים מקומי.

לשתות מים ולאכול פירות וירקות

חשוב מאוד לשתות הרבה מים במשך כל היום ולאכול מדי שעה או שעתיים פירות וירקות, הם יעזרו לתחושת שובע הם מלאים בסיבים תזונתיים וחלקם מכילים מעט קלוריות למשל הפרי פטל או אוכמניות זול בחוץ לארץ ומכיל כמות קטנה של קלוריות לעומת זאת מכיל הרבה סיבים תזונתיים וויטמינים.

 

כתבות שאולי יעניינו אותך


המלצות ותגובות
כותרת:
שם:
תוכן:
אנא הזן את המספר מאה עשרים וארבע:
מזמינים וחוסכים