X
אנא בחר את גודל הפונט הרצוי:
X סגירה
 

10 מאכלים בריאים שמומלץ לאכול על מנת לשמור על בריאות טובה

לאכול בריא ונכון

כולנו יודעים כי הבריאות שלנו תלויה בעיקר בנו. אחד מן הדברים החשובים המסייעים לנו לשמור על בריאות תקינה (או חלילה, להרוס אותה) הוא האוכל אותו אנו אוכלים. אם אתם מחפשים מאכלים שיסייעו לכם לשמור על אורח חיים בריא (וטעים...), ריכזנו עבורכם 10 מאכלים בריאים שמומלץ לאכול על מנת לשמור על בריאות טובה

10 מאכלים בריאים שמומלץ לאכול על מנת לשמור על בריאות טובה

1. דג סלמון:

דג הסלמון הינו בעל תכולה גבוהה של חלמונים ובעיקר מכיל את חומצת השומן החיונית ביותר אומגה. האומגה מסייעת לתפקודו התקין של הגוף ומסייעת לגוף להתגבר ולמנוע מחלות רבות כמו מחלות לב, שבץ, מחלות דלקתיות ובעיות פרקים. בנוסף, האומגה מסייעת לרומם את מצב הרוח, לשפר את זכרונו של האדם ולהאט את הזדקנותו של המוח האנושי.

2. תה ירוק:

מלבד התענוג שבשתיית תה ירוק בימי החורף הקרים, תה ירוק הינו בריא. תה ירוק מסייע למניעה וטיפול בשומנים בדם, בעיות לחץ דם, טרשת עורקים, הפרעות במערכת העיכול ומחלות סרטניות. מומלץ לשתות תה ירוק נטול קפאין העדיף בשל אי תופעות הלוואי הנגרמות לעיתים בעת שתיית קפאין. ואם לא די בכך, תה ירוק מסייע בהפחתה במשקל הגוף ונמצא בשימוש בדיאטות רבות.

3. שיבולת שועל:

שיבולת שועל מסייעת בהפחתה של כולסטרול בדם ומורידה את הסיכוי לחלות במחלות לב ודם. בנוסף, שיבולת שועל מסייעת לגוף בתהליכי העיכול וכך מקטינים את הסיכוי למחלות הקשורות לעיכול וטיפול בטחורים, וכמובן מסייעת להרזיה בריאה ושמירה על שובע לאורך זמן. יתרונה הנוסף של שיבולת השועל הוא שיפור השינה ומעבר של המשתמשים בה לשינה טובה יותר ורגועה. אם אתם רוצים לנצל את כל היתרונות של שיבולת השועל שלבו אותה עם חלב ומוצריו השונים.

4. שקדים:

שקדים, מלבד היותם טעימים, הינם בעלי יתרונות בריאותיים רבים: הם מסייעים לבריאות הלב וכלי הדם, מסייעים בהורדת לחץ דם, תורמים לחיזוקם של העצמות, מאזנים את רמות הסוכר בגוף, מקלים על העיכול, משפיעים בצורה חיובית על מערכו העצבים ומשפרים את מצב הרוח, מגבירים את החשק המיני ומסייעים למניעה של התפתחות תאים סרטניים בגוף האדם.

5. תרד:

תרד מסייע להוספה של ברזל לגוף, מקל על הפרעות במערכת העיכול, מסייע ליצירת חומר קרישה בדם הנחוץ לתקינות מערכת כלי הדם בגוף ומסייע גם במקרים של חוסר דם, עצירות, דלקות בעצבי הגוף, דלקות בכליות ובשלפוחית השתן והפרעות בכבד. כמו כן הוא מסייע בחילוף החומרים ומונע טרשת עורקים.

6. אגוזי מלך:

אכילת חופן אגוזי מלך בכל יום מפחיתה את הסיכון לחלות במחלות לב, בסוגים מסוימים של סרטן, באבנים בכיס המרה ובסוכרת. אגוזים הבריאים ביותר הם במצבת הטבעי ללא קלייה ולא כפי הנהוג לאוכלם לאחר הקלייה.

7. הוסיפו קינמון לאוכל:

בין אם אתם מכינים צלי בשר, עוגה או שותים תה פשוט הוסיפו לו קינמון. הקינמון מגביר את זרימת הדם ההיקפית, מפחית לחץ דם, פועל לשחרור עוויתות ומצוין לבעיות עיכול, טיפול בשפעת ומחלות חורף וקשיי נשימה.

8. ירקות שורש:

ירקות שורש הם ירקות הגדלים מתחת לאדמה ומכילים שלל של ויטמינים ומינרלים רבים החיוניים לגופו של האדם. אכילת ירקות שורש מסייעת לגוף לקבל השלמה תזונתית ומעניקה תחושת שובע.

9. סויה:

הוספת סויה לתזונה היום יומית מורידה את כמות הכולסטרול בגוף ומסייעת בהפחתת הסיכון למחלות לב.

10. אחרון חביב השוקולד המריר:

שוקולד מריר העשיר בקקאו מסייע בשמירה על רמות לחץ הדם ושמירה על מצב רוח רגוע ומפחית את הסיכון להתקפי לב או שבץ

מה הכי שווה לאכול

כמובן שזאת שאלה גדולה וכללית מדי מה מותר ומה אסור לאכול. אך אפשר להגיד כי ישנם מאכלים שהם יותר בריאים מכיוון שמכילים יותר ויטמינים ומירלין, יותר סיבים תזונתיים, פחמימות איכותיות יותר וכו... יש מחקים רבים אשר מראים כי סוג האוכל קשור לסוג הדם ואף אפשר לבדוק רגישיות שונות למזון על ידי בדיקת דנ"א פשוטה

 

כתבות שאולי יעניינו אותך


המלצות ותגובות
כותרת:
שם:
תוכן:
אנא הזן את המספר שלוש מאות שישים ותשע:
מזמינים וחוסכים