X
אנא בחר את גודל הפונט הרצוי:
X סגירה
 

5 דברים שאסור לעשות אחרי האוכל

ירידה במשקל גם אחרי הארוחה

האם ידעתם שאסור לשתות לפני ואחרי האוכל? מרבית מהאנשים אינם יודעים כי יש דברים שעושים אחרי האוכל שגורם להשמנה ואפילו הורסים את הדיאטה. בכתבה הבאה תמצאו דברים שאתם עושים לא נכון אחרי שאתם אוכלים ארוחה. אם תיישמו את הטיפים תוכלו להרזות ללא דיאטה וללא מאמץ.

כוס שתייה
כוס שתייה

זמן שתייה

לשתות במהלך כל היום הינו מרכיב עיקרי בתהליך ההרזייה ואפילו בתהליך עליה במסת שריר, אך כ- 98 אחוז מהאנשים נוהגים לשתות בזמן הארוחה, על מנת להוריד את האוכל בגרון או סתם כי טעים לשתות משקה בזמן האוכל.

אז יש לנו חדשות בשבילכם, אחד הגורמים לדיאטה שלא מצליחה או להשמנה היא שתיית מים וגם משקאות אחרים בזמנים לא נכונים. אם נגיד לכם שאתם יכולים להרזות מספר קילוגרמים אפילו עוד לפני שנכנסתם לדיאטה האם תיהיו מוכנים לשנות במעט את חיי היום יום שלכם?

מים תופסים נפח בקיבה, כאשר אתם אוכלים ושותים אתם ממלאים את הקיבה עוד ועוד, כך שבכל פעם היא מתרחבת. תחשבו על זה שאתם שבעים וממשיכים לשתות אז הקיבה מתרחבת עוד יותר. לאחר מספר ימים תצטרכו לאכול יותר אוכל כדי להגיע לתחושת שובע. הכל ניתן למנוע בכך שתשתו עשרים דקות לפני הארוחה וחצי שעה אחרי הארוחה.
למידע מורחב יותר לחצו >>

אכילת קינוח או פרי

כן, זה הפוך ממה שכל החיים אמרו לכם! אכילה של קינוח או פרי אחרי הארוחה תגרום לכם להזמין ואפילו תהרוס לכם את הדיאטה. אך לעומת זאת אכילה של פרי לפני הארוחה תביא לתחושת שובע  וירידה במשקל...

רוצים לדעת איך להרזות ללא דיאטה לחץ כאן: מדוע אסור לאכול פרי אחרי האוכל <<

תוספת אוכל - לנשנש

מכירים את זה שאכלתם אוכל טעים ובא לכם עוד ועוד? כמובן שכולם כבר יודעים שאסור לנשנש ובמיוחד לא לקחת מנה שניה. נישנוש אוכל אינו מומלץ בכלל, הגוף כבר שבע ואינו צריך אוכל נוסף. אך אנשים רבים נוהגים לנשנש ולאכול קלוריות סתם כאשר לגוף אין צורך בהם. 

נישנוש גורם גם להגדלת נפח הקיבה במיוחד בתוספת מים או משקה כפי שאנשים רבים עושים.

שתיית קפה

זה נכון שקפה מביא לתחושת שובע ורצוי לשתות אותו לפני הארוחה למעט ארוחת צהריים (קפאין מעכב ספיגה של ברזל). כ- 100 אחוז מהאנשים ששותים קפה נוהגים לשתות את הקפה מיד אחרי האוכל לפני או תוך כדי אכילת קינוח אך למעשה שתיית קפה לפני הארוחה יכולה להביא להרזייה וירידה במשקל גדולה יותר שמדובר על דיאטה.
רוצים לדעת איך קפה עוזר לתחושת שובע לחצו כאן: 

לרווח בין אימון לארוחה

בזמן הארוחה נכנסים לגוף חומרים המשמשים אנרגיה ובניה לגוף האדם כמו : חלבונים, שומנים ופחמימות. הגוף אחרי הארוחה צריך זמן לעכל את המזון שניכנס, לפרק אותו לאנרגיה בגוף. על מנת שמערכת העיכול תעבוד באופן מירבי, דם רב זורם אליו ופחות לשרירים (מערכת הפאראסימפתטית).

בזמן פעולת מאמץ כמו אימון מיד לאחר הארוחה, הגוף מפעיל את המערכת הסימפתטית (מכניס את הגוף למצב הישרדותי) שתפקידה להעביר דם לשרירים ולהפחית דם במערכת העיכול. כאשר תתאמנו לאחר האוכל, דם לא יגיע באופן סדיר למערכת העיכול, תהליך העיכול אינו מירבי וכתוצאה מכך תרגישו בחילות סחרחורות ואפילו הקאות.

קינוח - שוקולד
קינוח - שוקולד
 

כתבות שאולי יעניינו אותך


המלצות ותגובות
כותרת:
שם:
תוכן:
אנא הזן את המספר מאה עשרים וארבע:
מזמינים וחוסכים