X סגירה
 

5 טיפים למניעת השמנה

מה לעשות על מנת לא להשמין

ישנם סיבות רבות המשפיעות על השמנה, בינהם אכילה מיותרת של מזון ממותק או מזון עשיר בפחמימות ושומנים. ניתן למנוע קניה של מוצרים אלו על ידי מודעות למרכיבים שהמוצרים מכילים עוד לפני קניתם. בכתבה הבאה תמצאו 5 טיפים למניעת השמנה.

 

5 טיפים למניעת השמנה
אל תיגמרו את האוכל מהצלחת

על מנת לא לקחת מנה שניה פשוט אל תגמרו את המנה הראשונה, כך לא תאכלו עוד קלוריות מעבר למה שהקצבתם לעצמכם בארוחה.

הולכים לסופר שבעים

קרה לכם פעם שהלכתם לסופר רעבים? אז זהו, אל תעשו את זה!! כאשר אתם הולכם לסופר רעבים אתם קונים שטויות, אוכל שניראה לכם באותו הרגע טעים אך תכלס עשיר בשומנים וסוכרים. בנוסף קונים כמות גדולה של אוכל ממה שאתם באמת צריכים, שלא נדבר על הכסף שסתם מוצאים על אוכל לא בריא.

אגוזים פחות תמימים ממה שהם נראים

אגוזים מלאים בסיבים תזונתיים, חלבון והמון וויטמינים, אך אם זאת מכילים המון קלוריות ולכן רצוי לא להגזים בצריכה שלהם. בכל יום לאכול בין 5 ל- 10 אגוזים ולא כוס שלמה גם אם הם ממש טעימים...

קונים אוכל, בדקו את התווית

חשוב מאוד לבדוק מה אתם מכניסים לעגלה, תמיד רצוי לקנות אוכל טרי ולא מעובד. אבל אם החלטתם לקנות מוצר בקופסא קחו דקה וקראו את התווית מאחור על מנת לראות את המרכיבים של המוצר. רצוי להימנע ממוצרים עתירים בשומנים, פחמימות לא איכותיות וסוכרים.

הישקלו בכל חודש

התחלתם דיאטה ואתם נשקלים בכל יום כדי לראות את התוצאות ? אז לא! להישקל בכל יום רק יבאס אתכם ויוריד לכם מהמוטיבציה, לראות תוצאות לוקח זמן ולא ביום הראשון של הדיאטה או בשעה שאתם עושים אימון. מומלץ להישקל אחת לחודש ובאותו מכשיר משקל שהתחלתם.

 

כתבות שאולי יעניינו אותך