X סגירה
 

הדרך המומלצת לשמור על עור בריא ונקי

הכירו את הסבונים הטבעיים שישמרו על עורכם בריא נקי וצעיר

עור פנים נקי מפצעים, חלק בגוון ובמראה, חשובים לכולנו וכל זה מתחיל בניקוי יסודי של עור הפנים. שמדובר על ניקיון הפנים חשוב לזכור שעור הפנים עשיר בבלוטות חלב רבות המפרישות שומן בקביעות ואליו "נדבקים " שאריות של פסולת ולכלוך מהסביבה, כמו פיח, אבק ושאריות איפור, אך לפני שנבחר בסבון פנים לניקוי עמוק אשמח להבהיר כמה דברים.

סבונים טבעיים של אמה לורה לעור בריא ונקי

מה תפקיד העור בבריאות האדם?

העור הוא האיבר הגדול ביותר בגוף. זה שמצפה אותנו ומהווה חייץ בין הגוף פנים והעולם החיצוני  וזה שמגן על הגוף מזיהומי חיידקים, לכן חשוב לשמור על העור ללא פצעים, חתכים או סדקים של יובש. הגוף, בחוכמה רבה, יצר הגנה של שומן שיעזור למנוע יובש ובעקבותיו סדקים, ציפוי מושלם של לחות. תפקידנו לשמור עליו !

דבר נוסף, על פי הרפואה הטבעית העור שייך למערכת הנשימה, ולכן הוא מלא כנקבוביות שדרכם פסולת יכולה לצאת וחלק מהחומרים יכולים לחדור, זאת עוד סיבה לכך שחשוב לשמור על העור נקי ונושם.

אז מה טוב לניקוי העור ?

במרבית הסבונים אשר נמצאים ברשתות הסופר מרקט כנראה תתקלו בסבונים המכילים חומר הנקרא SLS, שזכה בשנים האחרונות להרבה מאוד מחקרים שונים קבעו עובדות חד משמעיות כי החומר גורם למחלות עור ועד סרטן העור. אנו ממליצים מאוד להקפיד על סבונים טבעיים ללא חומר שנקרא סודיום לאורט סולפט (SLS), מסיר שומן חזק. נפוץ מאוד בסבון נוזלי ושמפו (גם בדאודורנטים). חומר זה מסיר את ההגנה השומנית הטבעית של העור וחושפת אותו לסכנות של יובש וכן פוגע ביצירת ויטמין D על ידי הגוף.

המלצה שלי על סבון מוצק

• סבון מוצק טבעי שמשלב שמנים צמחיים הוא הטוב ביותר לעור:

• אינו מכיל חומר משמר

• אורך חיי המדף שלו גבוהה

• במידה ושיטת הייצור שלו מוקפדת הסבון לא ייבש את העור

• סבון מסוג זה יודע לנקות לכלוך ביסודיות, גם את הלכלוך הסביבתי כמו פיח, אבק ושאריות איפור וכן ניקוי של עודפי השומן המיותרים. משאיר את העור חלק ונקי. ובכך מצמצם באופן משמעותי את הופעת הפצעים והגבשושיות ומסייע לעור להיות חלק למגע.

סבון מוצק טבעי הטיפול הטבעי

במחלות עור דלקתיות כמו האקנה, חשוב לשמור על ניקיון עור הפנים והרקמות הפגועות. אך הפעם לסבון המוצק הטבעי ערך מוסף, לסבון זה במבנה המיוחד שלו יש כושר חיטוי גבוהה מכל הסבונים הנוזליים ולכן יעזור לטיפול בזיהומי עור שונים.

לסיכום, חשוב להדגיש שעבור עור חלק ויפה חשוב לשמור על העור נקי ולהקפיד לרחוץ את עור הפנים בסבון מוצק טבעי שעבר תהליך מלא של "סבוניפקציה" ללא התערבות של חומרים כימיים או זירוז תהליך הפקת הסבון. שיטת הכנה זו תשמור על כל הערכים הטיפוליים והלחותיים שבמרכיבים מהם הסבון מופק וזאת על מנת לעזור ולשמור על חיטוי וניקוי יסודי וכל זאת כדי שמראה העור ישמר חלק ויפה..

סבונים טבעיים של אמה לורה ללא סודיום לאורט סולפט (SLS)

 

כתבות שאולי יעניינו אותך