X סגירה
 

החבל שישנה לכם את החיים

קפיצה בחבל

אם אתם רוצים קיצור דרך להרזיה מהירה ובטן חטובה, קפיצה בחבל זה הפתרון המושלם עבורכם. כמובן שאם רוצים לייעל את האפקטיביות, יש לאכול תזונה בריאה ולשמור על אורח חיים בריא וכך תקבלו את התוצאות המקסימליות.

החבל שישנה לכם את החיים
אז מה עושים ?

כל יום בכל שעה שנוחה לכם, אפילו לפני מקלחת לוקחים חבל קפיצה שמים מוזיקה שאוהבים וקופצים בין 5 ל- 10 דקות. פשוט לא ? אז זהו שכנראה שאם אתם לא בכושר וגם אם כן, אתם תתעייפו מאוד מהר בהתחלה. לכן, יש להתחיל בהדרגה ביום הראשון כחצי דקה ובכל יום לעלות חצי דקה נוספת.

הרעיון העיקרי בתרגיל הוא עבודה על הרבה שרירים בגוף תוך שמירה על דופק גבוהה מאוד. ולכן יש צורך באנרגיה רבה וחשוב לשתות משקה קדם אימון המכיל קפאין על מנת שהתרגיל יהיה אינטנסיבי ויעבוד בצורה המרבית.

התרגיל דורש טכניקה וקורדינציה קלה ויכול להיות שבהתחלה לא תצליחו לקפוץ לפני החבל, אבל חשוב לא לוותר ומהר מאוד אתם גם תצליחו. 

מרגישים שכבר התרגיל לא קשה ? אז זהו שלא בדיוק

התרגיל דורש התמדה יומית ולאחר מספר שבועות תרגישו שכבר לא כל כך קשה לקפוץ למספר דקות ולכן כדי להקשות אפשר לעלות את זמן הקפיצה או לחלופין לעשות קפיצות מסובכות יותר כמו דאבלים (שבקפיצה אחת החבל יעקוף אתכם פעמיים), איקסים, קפיצת סוס (קפיצה בריצה עם הבירכיים למעלה) קפיצה על רגל אחת בכל פעם, או לקפוץ גבוהה יותר. 

לקניה חבל קפיצה במחיר זול לחץ פה >>

על מה התרגיל עובד

קפיצה בחבל עובדת על הרבה מאוד שרירים בו זמנית כמו הרגליים, הגב, הבטן, כתפיים ואפילו יד אחורית. בנוסף, חשוב מאוד שהתרגיל עובד על סיבולת לב ריאה, ולאורך טווח תביא ללב חזק ודופק נמוך. 

הכי חשוב

כתוצאה מעבודה של כל כך הרבה שרירים בגוף, תיהיה שריפה של הרבה קלוריוית כ - 133 קלוריות ל- 10 דקות, שחוסר שלהם בגוף יביא לשריפת שומן. אם בכל יום תתמידו לקפוץ בחבל הדבר יביא לירידה משמעותית במשקל כבר מהשבוע הראשון. על מנת לחזק את השרירים בגוף, ופיתוח איכותי של השריר רצוי לצרוך חלבון לאחר האימון.

אימון משפחתי

ברור שאין כמו פעילות גופנית יחד עם המשפחה ולכן תוכלו לקחת פרטנרים מהמשפחה ולעשות תחרות אחד עם השני. כך גם התרגיל יעבור במהירות גדולה יותר, גיבוש משפחתי והכי חשוב כל המשפחה תיכנס לכושר.

טיפים

התאמת אורך חבל הקפיצה לגוף שלך

על מנת שיהיה לכם נוח לקפוץ בחבל, יש להתאים את אורך החבל. אורך החבל צריך להיות כאשר את מותחים את החוט והוא מגיע לכם עד הכתפיים. 

חבל מקצועי ומסיבי

אם חשבתם לקחת את החבל של הילדה מגיל 3, כנראה שזה לא מה שאתם צריכים. כנסו לקישור ופנקו את עצמכם בחבל קפיצה מקצועי שמותאם למבוגרים בגובה וגם באיכות החבל. 

לפני ההתחלה

לפני התחלת התרגיל יש להתייעץ עם מאמן כושר או רופא, ורק כי ידוע לכם שאתם יכולים לבצע פעילות גופנית מאומצת. אם יש לכם כאבים ברגליים או בגב רצוי להתייעץ עם אורתופד לפני התחלת התרגיל.

 

כתבות שאולי יעניינו אותך