X
אנא בחר את גודל הפונט הרצוי:
X סגירה
 

כמה טיפים לבישול נכון עם מוצרי נירוסטה

כך תעבדו עם הנירוסטה

כשאתם מתחילים לקנות ציוד לבישול במטבח שלכם, באופן טבעי עולה הרעיון לרכוש ציוד מנירוסטה. אין ספק שלנירוסטה יש כמה תכונות חשובות מאד, שעליהן גם נעמוד בהמשך. חשוב גם לדעת איך בעצם משתמשים בצורה נכונה עם ציוד למטבחים שעשוי מנירוסטה. הנירוסטה שונה מהותית מחומרים אחרים שמהם מכינים את כלי המטבח, ולכן שימוש נכון בטיפים שנחלק לכם, יאפשר לכם להוציא את המקסימום מהציוד שזה עתה רכשתם.

כמה טיפים לבישול נכון עם מוצרי נירוסטה

כמה זמן לחמם?

אחת התכונות החשובות של מוצרי נירוסטה זה שמדובר על חומר שמתחמם במהירות יחסית. כלומר, באופן כללי כשאתם רוכשים ציוד לבישול, קחו בחשבון שהנירוסטה תאפשר לכם לבשל את האוכל במהירות. לכן זה פתרון מושלם למי שצריך להכין כמויות גדולות יחסית של אוכל בזמן קצר. באשר לבישול ארוך אטי וממושך, אתם יכולים להיות רגועים.

על אף שהנירוסטה מתחממת במהירות גבוה היחסית, אפשר להשתמש בה גם על אש נמוכה, ואין כל חשש שמא השימוש בכלי הנירוסטה ישרוף את האוכל. מבחינה זו - רק צריך לזכור ליתר בטחון, שכשאתם עובדים עם ציוד לבישול נירוסטה, האוכל יתחמם במהירות. כמו כן, אם אתם צריכים לחמם אוכל בטמפרטורה גבוהה במיוחד באופן קיצוני - הנירוסטה בטוחה לגמרי לשימוש, שכן היא לא מושפעת מטמפרטורות גבוהות.

שמירה על הניקיון

אם אתם מכינים אוכל שהוא מלכלך יחסית, עדיף למהר ולרכוש ציוד למטבחים מנירוסטה. מדוע? פשוט מאד - הנירוסטה מהווה משטח שקל מאד לנקה. אין זה מקרי אגב, שרוב המשטחים להכנת אוכל במטבחים התעשייתיים, הם משטחי נירוסטה. הדבר נכון כמובן גם לכלים שבהם נשתמש במטבח. הכלים הללו פשוטים מאד לניקיון, שכן מטבעה, הנירוסטה פשוט מונעת מהאוכל להידבק אליה.

הדבר אף קריטי עוד יותר כשאנחנו מדברים על היגיינה, ולא רק על ניקיון. הנירוסטה מטבעה דוחה חיידקים וזיהומים, והם אינם מצליחים להידבק אליה. לכן מי שרוצה לשמור על מטבח סטרילי ובריא -  יעשה בחוכמה אם יצטייד בנירוסטה.

שימוש במים

עוד דבר שחשוב לדעת על ציוד למטבחים מנירוסטה, זה שמדובר על ציוד שלא נוטה לפתח חלודה. זה חשוב כשמדובר על שימוש במים - למשל כשאנו רוצים להשרות בתוך סיר מנירוסטה עדשים, בורגול, וכיו"ב. נירוסטה, על אף שהיא דקה יחסית ונראית פשוטה, היא מתכת אשר איננה מחלידה, ולכן אין שום בעיה לחשוף אותה למים גם לטווח ארוך. זה גם מאפשר לשמור בה מרקים לתקופה ארוכה.

מה זה אומר על הכנת האוכל?

בעצם, אם יש לכם כלי נירוסטה בבית, אתם הרווחתם במלוא מובן המילה. הנירוסטה עושה את החיים שלנו הרבה יותר קלים - אפשר לחמם בה אוכל לתקופות קצרות וארוכות כאחד, היא עמידה בפני טמפרטורות קיצון, היא איננה נשברת והיא איננה מחלידה, והיא מאפשרת לנו למצות בצורה הרבה יותר טובה את כלל המאכלים במטבח.

 

כתבות שאולי יעניינו אותך


המלצות ותגובות
כותרת:
שם:
תוכן:
אנא הזן את המספר מאה עשרים וארבע:
מזמינים וחוסכים