X
אנא בחר את גודל הפונט הרצוי:
X סגירה
 

מהי דיאטה נכונה

כיצד לבחור את הדיאטה האולטימטיבית

דיאטה נכונה מתחילה בתזונה נכונה המכילה את כל אבות המזון וויטמינים. בנוסף, ירידה הדרגתית במשקל. דיאטות מסוג כאסח מסוכנות ואינם נכונות כלל! אז איזה דיאטה היא דיאטה איכותית ובאיזה דיאטה לא כדי לבחור?

דיאטה איכותית

רצוי ומומלץ מאוד לבנות דיאטה מסודרת עם דיאטטיקן מומחה הכוללת בתוכה מספר קלוריות נמוך, את כל אבות מזון, מינרלים וויטמינים. דיאטה שכזו תבטיח רכישת הרגלי אכילה נכונים וכמובן ירידה בריאה במשקל הגוף על ידי חיסול מאגרי השומן. דיאטה נכונה אמורה להכיל בין 1000-2000 קלוריות ביום, תלוי בכמות המשקל העודף, וכמות הקילוגרמים שאנו מעוניינים להוריד מדי חודש.

הימנעו מירידה חדה במשקל

דיאטה איכותית מתחילה באיזון בין המשקל ירידה רצוי לכמות הקלוריות שאדם צריך לצרוך על מנת לבצע תהליכים בסיסים. קצב ירידה במשקל שמומלץ הוא עד 4 קילו בחודש. מעבר לכך יהיה חוסר מסיבי של מזון בגוף ובעקבות כך הגוף מוותר על תהליכים חשובים בגוף מתוך מנגנון הישרדותי.

חשוב להבין שדיאטות מסוכנות כמו דיאטות כאסח. התפריט בדיאטות אלו מכיל מינימום קלוריות כדי שהגוף ישרוף הרבה שומן באופן הישרדותי. אך מביא איתו תופעות לוואי מסוכנות אשר יכולים להביא למחלות ובעיות בגוף.

המלצות לדיאטה קלה

ישנם דרכים רבות להקל על הקושי להתמיד בדיאטה, לדוגמה: שתיה של תה ירוק תעזור מאוד בתחושת שובע. כמו כן אכילה של סיבים תזונתיים תקל על תחושת הרעב. שילוב של שיבולת שועל בדיאטה תביא לתוצאות נהדרות ואילו שילוב של לחם מקמח לבן תביא לדיאטה לא איכותית ולא אפקטיבית, נסו להחליף את הלחם הלבן בפריכיות מאורז מלא.

 

כתבות שאולי יעניינו אותך


המלצות ותגובות
כותרת:
שם:
תוכן:
אנא הזן את המספר מאתיים חמישים ושתיים:
מזמינים וחוסכים