X
אנא בחר את גודל הפונט הרצוי:
X סגירה
 

5 דברים שהגוף חייב בכל בוקר על מנת להיות רענן

להתעורר בבוקר ערניים

כמה פעמים קרה לכם שהתעוררתם בבוקר לא בפוקוס ועם אפס כוחות להתחלת היום? בעיה זאת קשורה לפרמטרים רבים כמו כמות נוזלים בגוף, תזונה לא נכונה ולקויה, חוסר בוויטמינים ומינרלים, חוסר בשעות שינה ואפילו חוסר בספורט. בכתבה הבא תוכלו למצוא 4 דברים שהגוף חייב בכל בוקר על מנת להיות רענן.

 

5 דברים שהגוף חייב בכל בוקר על מנת להיות רענן

מים, מים, מים

הדבר הראשון שעליכם לעשות בכל בוקר הוא לשתות מים. מים עוזרים לגוף בבוקר להיות רענן לאחר לילה ארוך שבו איבד נוזלים בחום שמתחת לשמיכה. מים תורמים לחילוף חומרים תקין, באיזון לחץ דם, עירניות, קשב וריכוז טובים יותר, איזון הגוף מבחינת שמירה על מצב מים תקין בגוף ומניעת בחילות. בכלל, חשוב לצרוך בין 8 ל- 12 כוסות מים ביום הדבר תלוי במשקל הגוף וחילוף חומרים ולכן רצוי להתייעץ עם ממוחה, צריכת יתר של מים יכולה לגרום להתפוצצות תאים בגוף ומוות.

תזונה בבוקר

חשוב מאוד לאכול תזונה מגוונת בבוקר, ארוחת הבוקר היא הארוחה החשובה ביותר ביום ואסור לוותר עליה. לאחר לילה שבו ישנתם בין 7 ל- 8 שעות שינה, הגוף ממשיך לבצע פעילויות בסיסיות כמו פעילות הלב ונשימה, אך לא אכל בזמן הזה ולכן ארוחת הבוקר היא חשובה מאוד להמשך היום. ארוחת הבוקר חייבת לכלול חלבונים, פחמימות ושומנים. הארוחה לא צריכה להיות גדולה אלה מזינה שתיתן לגוף אנרגיה להתחיל ולהמשיך את היום.

עוד כתבות : 2 מאכלים להכנה מהירה בבוקר>>

שטיפת פנים

שטיפת פנים במים וצחצוח שיניים לאחר שאתם מתעוררים תעזור לכם בריענון הגוף והתחלת היום בקלות. ישנם אנשים רבים אשר אוהבים להתחיל את היום עם מקלחת מהירה, דבר העוזר להם להיות רעננים ומפוקסים החל מהשעות המוקדמות של היום. המים יעזרו בזרימת דם טובה יותר בגוף מה שיעזור לכם להתעורר אחרי לילה ארוך.

ויטמינים ומינרלים

ויטמינים יכולים להשפיע מאוד על פעילות הגוף, למשל חוסר בברזל יכול להוביל לבעיה בהובלת החמצן בגוף בשל חוסר בהמוגלובין בתאי הדם האדומים וכך הגוף ירגיש חולשה וחוסר ריכוז, או חוסר אומגה 3 שיוביל לבעיה בקשב וריכוז. חשוב לעשות בדיקות דם תקופתיות, על מנת לראות שלא חסר וויטמינים בגוף ובנוסף לכך לנטול מולטי ויטמין שנותן אקסטרה ויטמינים חיוניים לגוף.

לרכישה של מולטי ויטמין במחיר זול לחץ כאן >>

שעות שינה

חשוב להקפיד על שינה של בין 7 ל- 8 שעות אך גם לישון שינה איכותית. שינה איכותית כוללת שינה בחושך בה מופרש ההורמון מלטונין. בנוסף חשוב לרכוש כרית ומזרון אשר נוחים על מנת שהגוף ישן שינה טובה ועמוקה ללא הפרעות.

 

כתבות שאולי יעניינו אותך


המלצות ותגובות
כותרת:
שם:
תוכן:
אנא הזן את המספר שלוש מאות שישים ותשע:
מזמינים וחוסכים